mei 2026 | Annebelle den Haan:
De afgelopen weken heb ik meerdere sessies gevolgd bij Gretha, en wat ben ik dankbaar voor deze ervaring. Samen hebben we gewerkt aan mijn ademhaling, met bijbehorende oefeningen en heldere uitleg van de theorie.
Gretha is ontzettend kundig en weet precies wat ze doet. Vanaf het eerste moment voelde ik me op mijn gemak door de warme en veilige sfeer die ze creëert. Dat maakte het voor mij mogelijk om echt te ontspannen en open te staan voor het proces.
Dankzij haar begeleiding heb ik geleerd om beter om te gaan met stress en ben ik me veel bewuster geworden van mijn ademhaling en lichaam. Het heeft me niet alleen rust gegeven, maar ook praktische handvatten waar ik dagelijks iets aan heb.
Ik kan haar sessies dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar meer ontspanning, balans en inzicht in zichzelf.
februari 2026 | Anonieme review:
Via de osteopaat bij Shen body balance terecht gekomen. De klachten waren moeheid, onrust, buik- en hoofdpijn. Na de eerste keer een adembewustzijn sessie gevolgd te hebben, gestart met de HeartMath methode. Dit heeft mij zeer geholpen veerkrachtiger te worden en meer energie te krijgen. Ik ben dankbaar voor het resultaat.
